Գովազդատուները զանգվածաբար լքում են X սոցիալական ցանցը՝ մտահոգված հարթակում թունավոր բովանդակության աճով և ծառայության սեփականատեր Իլոն Մասկի վարած քաղաքականությամբ: Մարքեթոլոգների միայն 4%-ն է X-ը համարում ապրանքանիշերի համար անվտանգ հարթակ: Մասկը հերքում է գովազդատուների վստահության աղետալի անկման հետ կապված խնդիրները և մեղադրում նրանց շանտաժի մեջ:               
 

Արամ ԿԱՐԱՊԵՏՅԱՆ. Պատերազմի «դասերը»

Արամ ԿԱՐԱՊԵՏՅԱՆ. Պատերազմի «դասերը»
11.04.2016 | 18:03

Այն տունը, որտեղից 2008-ին դուրս չեկավ Լևոն Տեր-Պետրոսյանը, 2016-ին մտավ Սերժ Սարգսյանը:

Դիտվել է՝ 2521

Մեկնաբանություններ